Great Deal !!!

ORDER DVD GRAPHIC COLLECTION

ads

International Sponsor Ads.

Your Ad Here

Free register SEO

Click here to register; up to 1000 unique ip per month, into your blog/website. IT FREE !!!

Great Deal !!!

international sponsor Ads.

Your Ad Here

Sunday 20 March 2011

3 Blog, jadual baru dan permainan di facebook

Bila kita mahu mempunyai pendapatan dari internet, sudah tentu kita akan terfikir tentang nuffnang saja kan? Tahukah anda bawaha pendapatan internet ni macam-macam dan terlalu banyak cuma berani atau tidak saja. Yang paling femes adalah Google adsense yang mampu mencapai ribuan ringgit sebulan kalau kena caranya. Tapi, kebanyakkan kita hanya 'stick; pada nuffnang saja. Apapun, untuk jadual baru ni, saya terpaksa handle 3 blog sekali gus, dan terpaksa menjadikan blog ini sebagai blog berbahasa melayu kerana De Facto video novel, bahasa utamanya adalah bahasa melayu.

satu lagi blog adalah http://hollywoodonnews.blogspot.com/ yang mana sepenuhnya dalam bahasa inggeris dan tujuannya adalah untuk mendapat Google adsense dan lain-lain lagi pendapatan dari internet.

Blog yang terakhir adalah http://nusanaga.blogspot.com yang mana sudah mencapai ratusan viewer sehari. Meskipun begitu, saya tidak akan promosikan banyak perkara di blog itu sebab blog itu adalah blog ilmiah. So, tak mau campur adukkan ilmu dan duniawi... ha3

Jadual baru saya yang harus saya patuhi adalah:-

- tiap hari, minimum 10 blog saya akan blog walking
- selasa hingga khamis malam, adalah khas untuk membina video De Facto
- Jumaat pagi, upload De facto ke Youtube dan 4shared untuk direct download.

dan perkara paling baru adalah...
SAYA AKAN BUAT PERMAINAN GAME DI FACEBOOK SETIAP MINGGU. Tak percaya?
Sila ke:-






So, selamat mencuba


No comments:

Design your item

you join i get $ then promote it to get $